4 stappen die je moet volgen als je je bierbuik wilt verliezen

Niet iedereen lukt het om af te vallen, of die bierbuik kwijt te raken. Er zijn echter oefeningen die je kunnen helpen om snel in vorm te komen als je de juiste aanpak kiest.

Trendnieuws vertelt je over de basisfasen waar iedereen doorheen moet als ze de extra centimeters van hun buik willen verliezen.

Stap № 1. Heroverweeg je dieet

Probeer de hoeveelheid suiker en koolhydraten in je dieet te minimaliseren: vervang frisdrank door thee, zoetigheid met noten en fruit en suiker met honing. Eet meer groenten en vezels.

Stap № 2. Weg met extra gewicht

Ren 30 minuten per dag en al snel zie je positieve veranderingen in je vorm. Als het te moeilijk voor je is om in het begin 30 minuten te lopen, kun je lopen en rennen. Lopend verbrand je 2,5 keer meer calorieën dan wandelen.

dik en dun

Zwem minstens 30 minuten 2-3 keer per week. Kies de stijl en het tempo dat jij wilt. Het belangrijkste is om in beweging te blijven en oefeningen in water je helpen om af te vallen: 1 uur intensief zwemmen kan je helpen 500 calorieën te verbranden.

dit zijn de spieren die je gebruikt bij het fietsen

Fietsen is één van de basisoefeningen die je kunt doen als je wilt afvallen. Doe het 2-3 keer per week in een comfortabel tempo. Daarnaast zijn er nog 2 andere hele belangrijke stappen die ervoor zullen zorgen dat jij die extra centimeters van je buik zal verliezen. Lees deze op de volgende pagina!